,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 22 grudnia 2018

Pada śnieg, pada śnieg ...

No cóż, u nas właśnie pada deszcz :(
Za to w dzwonku ,,zamknęłam,, dużo białego śniegu. 
Zrobiłam to z myślą o wyzwaniu w ,,Art-Piaskownicy,, ... praca może być dowolna ale jest jeden warunek - musi być śnieg. Zużyłam resztę pasty imitującej śnieg, użyłam gazy by trochę osłonić gładki bok białej kuli styropianowej. Styropianowe są też malusieńkie kuleczki, które pokryły drzewka, krzewy, aniołka .....


W opakowaniu po raffaello umieściłam to co mi zostało z zapasów. Muszę na przyszłe święta zaopatrzyć się w miniaturki typu domki, choinki, zwierzątka.
Do tej pory ,,zimowe krajobrazy,, w słoikach zamykałam. Czas na kule, medaliony, dzwonki.

(klik w banerek - tutaj szczegóły wyzwania, inspiracje i prace Dziewczyn)

A mikroskopijne kuleczki styropianowe są wszędzie gdzie nie spojrzę. Ładnie imitują śnieg ale ... są wyjątkowo niesforne.

...................................................................................................
Grudzień 2019 ... trochę zimy w dzwonku zamkniętej zgłaszam na wyzwanie/zabawę (DIY-zrób to sam)

(klik)


5 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda Danusiu!
    Radosnych i spokojnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, cudny jest taki maleńki zimowy pejzażyk zamknięty w dzwonku, kuli, słoiku.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ja też uwielbiam recykling:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca, kapitalna praca z recyklingu! Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(