,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 8 grudnia 2018

Cyfry, cyferki ...

,,Cyfrowe,, wyzwanie w ,,Art - Piaskownicy,, okazało się dla mnie jednak wykonalne :)
Męskie kartki, pudełka i im podobne mi nie leżą (chyba ze 2 czy 3 tylko zrobiłam) ale potrzeba ,,matką wynalazków,, więc spróbowałam. Opakowałam pudełko ,,Toffifee,, tak po męsku. Może przesadziłam z cyframi ale ... taki przecież jest temat wyzwania.


(klik)


4 komentarze:

  1. Danusiu, rewelacyjna, prawdziwie męska praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(