,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 5 lutego 2019

Albumik dla nastolatki .....

Dzisiaj drugi albumik ... ten jest zrobiony ze starych kopert (nawet nie pamiętam kiedy kupione, wyglądają jakby były w domu od zawsze :) ). Sposób robienia taki jak przy poprzednim, jedynie dla okładki i wiązania znalazłam inne rozwiązanie. 
Ten odrobinę skromniejszy choć kolorów mu nie brakuje. Też ma dużo skrytek i ,,kieszeni,,. 


Strony jeszcze ,,gołe,, ...


Takie albumy z tego co pod ręką najlepiej mi się robi. Dwa tygodnie nad nimi ,,siedziałam,, a teraz siedzę i nic nie robię ... czyli zbyt intensywna robota ,,wysysa,, ze mnie energię :)
Na poniedziałkowych zajęciach w Pracowni Sztuk Rozmaitych (U3W) nie wypadało siedzieć i nic nie robić przez półtorej godziny więc zaczęłam dwa scrapuszka. Trochę roboty przy nich mi jeszcze zostało więc chyba za długo bezczynnie nie posiedzę :)






4 komentarze:

  1. Super album! Lubię takie właśnie z tego co pod ręką, jest wtedy nietunkowy tym bardziej jak ma schowki, do których można włożyć sekretne zapiski czy zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, świetny, intrygujący album.
    Scrapuszko - jaka fajna nazwa:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten album Ci wyszedł. Bardzo mi się podobają te ozdobniki: dziewczynki, kwiaty, koronki <3 WOW!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(