,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 23 marca 2019

Junk journal (luty) ...

Wytyczna na luty - ,,Użyj stron ze starej książki,,.
Wpis lutowy zabrał mi trochę więcej czasu. 
Tym razem przesadziłam ze schowkami (tak wyszło). Kolorystyka dalej niebiesko-brązowa i odcienie.
Stara książka to rozpadająca się (siedemdziesięcioletnia) pozycja do nauki języka niemieckiego i jakiś fachowy poradnik (sąsiadka po śmierci swojej krewnej dała mi do spalenia kilka ciekawych, starych książek, z których teraz korzystam). Koperty, które sobie zrobiłam oblepiłam podartymi stronami. 


(klik)

.............................................................................

Wczoraj wieczorem przypomniało mi się, że kiedyś kupowałam różne papiery (bo mi się podobały) ale pomysłu na nie nie miałam.
Tak sobie leżały, leżały ... teraz już wiem, że będą w użyciu.
Wpis lutowy poprawiłam ...... teraz jest ok.



ciąg dalszy nastąpi ...


7 komentarzy:

  1. Widząc poszczególne elementy Twojej pracy pomyślałabym, że nic się z tego nie da zrobić...
    A Ty połączyłaś to w zgrabną całość, wszystko do siebie pasuje i jest pięknie!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kolejny świetny wpis. Bardzo podobają mi się kieszonki z koronki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystałaś strony ze starych książek, wyszło świetnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kieszonki z koronek wyglądają bajecznie, a tło ze starej książki to coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danka ďakujem za komentár na mojom blogu, veľmi si to cením. A aj tvoj journal je super! Páči sa mi farebné zladenie a to dievčatko je úžasné! <3, Zuzana

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimat starej książki jest super :) bardzo fajnie podeszłaś do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda koronka w towarzystwie kart starych książek .Uwielbiam wszelkiego rodzaju zakamarki i kieszonki -tych nigdy nie jest za dużo .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(