,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 marca 2019

Urodzinowe Candy u Małgosi .....

Dawno nie zapisywałam się na żadne rozdawajki, żadne Candy bo ..... stwierdziłam, że sama takowych już nie organizuję więc nie bardzo mi wypada.
Jednak albumy Małgosi mnie oczarowały, przełamałam się i postanowiłam spróbować :)

(klik w banerek)

Kto jeszcze nie zna fantastycznych prac Małgosi niech koniecznie odwiedzi Jej PAPIEROWY JARMARK.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(