,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 28 marca 2019

Próba wykrojnika .....

..... i stempla. 
Na stemplu mi zależało więc go kupiłam, wykrojnik to gratis.


Wykrojnik ok. (cena jak z kosmosu ale to gratis ... nie było dużego wyboru, ten wydawał się najbardziej ,,przydawalny,, dlatego go wybrałam).
Za to stempel ,,do d**y,,. Niedorobiony, z dużą ilością kropek i kresek, nadmiar polimeru w niektórych miejscach. Reklamacji nie składałam, zbędne kropeczki i kreski skalpelem usunęłam ale to nie rozwiązało problemu bo bałam się ten nadmiar bezpośrednio przy literkach usuwać.
No cóż, pierwszy raz mi się zakup-bubel trafił.



Jaki morał z tej bajki? 
Kurcze, nie wiem ..... jakiś chyba jest :)

Może ten stempel tak ma wyglądać a ja go ,,zepsułam,,?



2 komentarze:

  1. Może ten stempel celowo jest tak zrobiony, jakby rozmazany w niektórych miejscach. Czasem stosuje się podobne efekty w journalach. To tylko taka luźna myśl :)))
    Tak czy inaczej karteczka wyszła super!
    Serdeczności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, też mi taka myśl błysnęła, że te wypustki w niektórych miejscach, te linie psujące napis celowo zrobione ale ... gdyby stempel był przeznaczony do journali powinno być to zaznaczone. Mnie ten cytat na kartkę był potrzebny. A propos specjalnych stempli do journali - są świetne! A efekty na nich nie są chaotyczne, raczej przemyślane.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(