,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 marca 2019

Kartki BN 2019 (luty) .....

W lutym tematem jest choinka (w styczniu była gwiazda). Dzisiaj się zorientowałam, że termin się kończy a moja kartka ,,w lesie,,. Kształt choinki sama sobie rozrysowałam. Gdybym się nie spieszyła kartka zapewne była by inna. Teraz spojrzałam na żabkę - jeszcze jeden dzień można linkować. 
Dobra, pokazuję taką jaką zrobiłam ..... 
(Kartka otwierana)


(Klik w banerek - tam szczegóły wyzwania i prace Dziewczyn)



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna choineczka z saneczkami.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale sobie poradziłaś z tematem Danusiu, choineczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna choineczka...i te ażurowe sanie :) zimowa część lasu podczas kuligu :) :) :P
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka, Danusiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna choinka Danusiu :) sanie są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne sanie - pięknie się prezentują w towarzystwie choinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(