,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 marca 2019

Wielkanoc z paletą kolorów (marzec) ...

W marcu tematem zabawy jest JEDZENIE na wielkanocnej kartce. Świąteczne jedzenie zazwyczaj kojarzy się z babą wielkanocną (mazurkami, białą kiełbasą, jajkami ... itd. itp.)
Miałam inny pomysł ale trafiłam wczoraj w kiosku na kartkę z babą wielkanocną. Niestety kartka była ,,zabrokatowana,, (to mnie w tych tanich kartkach z kiosku odrzuca) ale w środku znalazłam taką samą grafikę bez świecących fragmentów.
Jeszcze nigdy w tak krótkim czasie kartki nie zrobiłam. Postanowiłam niczego już nie dodawać.
Jedzenie jest? Jest.
Regulaminowe 3 kolory z palety są? Są - żółty i jego odcienie (baza kartki jest żółta czego aparat mi nie uchwycił), brązowy i biały (trochę zieleni się też znalazło).


(klik w banerek - tam szczegóły wyzwania i prace Dziewczyn)



6 komentarzy:

  1. Danusiu, świetna interpretacja tematu. Kartka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusi aż ślinka cieknie na widok tej smakowitej babeczki. Bardzo fajna ta grafika i super kartkę z niej zrobiłaś.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowita babeczka na kartce :) pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś śliczna karteczka .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(