,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 13 kwietnia 2019

Wianek (któryś tam z kolei) .....

Takich wianków sporo zrobiłam. Gdyby mi ktoś kazał policzyć to ... chyba bym się pogubiła.
Wianki są ,,proste,, ... wystarczy styropianowa oponka, jakiś materiał w paski podarty, gniazdko, jajeczka, ptaszek, gałązka - jeżeli ma być wiosenny. Można zastosować inne dodatki ... tutaj wyobraźnia się kłania.
Wianek zazwyczaj ma sznurek lub wstążkę by go zawiesić na haku. Można go też postawić na stół ze świecą w środku.




4 komentarze:

  1. Danusiu, bardzo lubię Twoje wianki. Ten jest piękny - taki wiosenny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje wianki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na wianek. Bardzo ładnie zrobiony :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(