,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 1 lipca 2019

Kartki BN 2019 - czerwiec (sztalugowa skrętna) ...

Kartki sztalugowe skręcone już robiłam więc trudności technicznych nie było. 


(klik)


Jako że czerwiec okazał się miesiącem pechowym tym razem nie bardzo się przyłożyłam do tego co robiłam a prawie nic nie robiłam.
Mam nadzieję, że lipiec okaże się odrobinę łaskawszy.
(dzisiaj jeszcze 3 razy to napiszę bo ... jeszcze będą trzy posty)



5 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka Danusiu.:) Oby nowy miesiąc był dla Ciebie i Twoich bliskich łaskawszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo podoba mi się kompozycja i monochromatyczność tej kartki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym ażurem Świętej Rodziny...chyba jeszcze gdzieś mam taką wycinankę, więc dziękuję za inspirację, może uda mi się jeszcze coś podobnego stworzyć...bardzo ładna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka! Super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka! Bardzo fajnie skomponowałaś wszytskie elementy ze sobą :) podoba mi się :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(