,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 1 lipca 2019

Małe formy na święta 6/12 (mini album) ...

Chociaż lubię te małe formy to myślałam, że w czerwcu sobie odpuszczę ale ... ,,przekonał,, mnie album z jednego arkusza papieru (28 x 28 cm). Mój album to prototyp (były drobne potknięcia ale ...). Wielkość tego maleństwa to 7,5 x 7,5 cm a okładka 8 x 8 cm ... na ostatnim zdjęciu z pudełkiem zapałek (widać, że mały).


(klik - tutaj szczegóły i kurs na album z jednego arkusza papieru)


Jako że czerwiec okazał się miesiącem pechowym tym razem nie bardzo się przyłożyłam do tego co robiłam a prawie nic nie robiłam.
Mam nadzieję, że lipiec okaże się odrobinę łaskawszy.



8 komentarzy:

  1. Ty narzekaczu :) albumik wyszedł i ciesz się bo jest z czego, a czy czerwiec czy lipiec to nieważne, Ty decydujesz czy będzie udany czy nudny, leniwy i jakiś tam jeszcze.Ważne żeby był zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Carmen :) No właśnie, w tym przypadku nie mogłam decydować (dwie osoby z rodziny w szpitalu, u jednej to jeszcze nie koniec) ... czerwiec zdrowy nie był. Kochana, ja nie narzekam, ja stwierdzam fakty :) Albumik mimo wszystko wyszedł bo mam wprawę w robieniu takich cudeniek i z tego właśnie się cieszę :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ale śliczny maluszek, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawa jest widoczna! czasem dobrze sobie przypomnieć te formy, ja zapominam jak się co robi, jak tego długo nie robię. Stąd cieszę się, że nasze mini albumy motywują do odświeżania takich patentów! Wyszedł mały, ale z charakterem album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy albumik ;)
    Życzę zdrowia dla rodziny :)*
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu śliczny! W tej zabawie widzę że najpopularniejsze forma - z jednego arkusza. Też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(