,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 10 września 2019

Wtorkowe perełki (puszka) .....

No i mamy wtorek, właściwie to już dobiega końca. Czas więc na ,,perełkę/staroć,, z pierwszego bloga. 
Tym razem  jednak coś z początków tego bloga, coś co jest pamiątką pewnego wydarzenia z 2010 roku.
Ta puszka jest mi szczególnie bliska (dużo by opowiadać dlaczego puszka może być taka ważna więc pominiemy ten temat milczeniem).

Metalowe pudełko po czekoladkach i moje nieśmiałe próby z mediami. ,,Paćkałam,, tym co wtedy miałam a nie było tego wiele, prawie nic ale ..... zabawa była przednia. 



Może jeszcze 5-6 wtorków z ,,perełkami/starociami,, będzie i powrót do teraźniejszości :)

Spokojnej nocy


5 komentarzy:

  1. Intryguje mnie ta róża... co to? W sensie czy zasuszona, czy z innego materiału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża zasuszona a przed przyklejeniem żelazkiem ,,spłaszczona,, :)

      Usuń
  2. Danusiu, ja dobrze wiem, że puszka może być bardzo ważna. Też taką ważną puszkę mam.
    A Twoja jest pięknie ozdobiona, zegarek i róża nadają jej bardzo intrygujący wygląd.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki z lamusa- uwielbiam takie przedmioty:)
    Danuś zajrzyj do wełnianek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, wspaniałości! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(