,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 6 września 2019

Kartki BN 2019 - wrzesień (bawimy się z Ulą) .....

Tym razem wyjątkowo wcześnie, zazwyczaj o zrobieniu kartki przypominam sobie kiedy zbliża się koniec wyzwania. 
We wrześniu Ula zaproponowała kartkę zwaną parawan lub kaskadowa.
To jest moja interpretacja ... podglądałam trochę Ulę, trochę po swojemu robiłam (TUTAJ tutorial).


W tym samym dniu kiedy ukazał się post z wyzwaniem, ja robiąc porządki w papierach, znalazłam bazę na taką właśnie kartkę (zbieg okoliczności?). Chciałam kiedyś taką kaskadową zrobić ale ... nie dałam wtedy rady, tylko zaczęłam i odłożyłam. Dobrze, że nie wyrzuciłam do kosza (mój ulubiony papier wizytówkowy ,,skóra słonia,, do kosza? nigdy!) :)


Ostatnio zrobiona kartka (zabawa u Inki) była raczej skromna, kaskadowa jest ,,na bogato,,.


Przód i tył kartki to jeden arkusz papieru 30,5x30,5 ... gdybym miała dwa jednakowe papiery to tył mógłby być jak przód (ULA to wyjaśniła). Moja kartka ma też inne wymiary niż w tutorialu są podane - miałam już gotowca.
Myślę, że tak też jest ciekawie.


Na kartkę użyłam moje ulubione papiery My Christmas Wish ... na kartkę #4 a z arkusza #2 mały fragment z kwiatami wycięłam. Papiery już się kończą. Pozostały mi jeszcze te dwa.


(klik)

Chciałam jeszcze poruszyć jeden temat ale ..... ostatnio za dużo gadam, dużo zdjęć wstawiam więc to byłaby już przesada. Innym razem o temat zahaczę.


Przyjemnego weekendu wszystkim życzę :)



12 komentarzy:

  1. artka jest cudna! Papiery są fantastyczne, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale sobie poradziłaś Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kaskada i jak pięknie ozdobiona. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam słabość do wszelkich parawanów;) a kartka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, już chcę zacząć swoją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, świetna kartka, bardzo klimatyczna i z nutką retro.
    Też uwielbiam "skórę słonia":)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka Danusiu, aż przywołuje świąteczny czar. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i cudnie ją ozdobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie! Przepiękna: i kolorystycznie, i kompozycyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest rewelacyjna! Bardzo podoba mi się pomysł na brzeg ozdobiony dziurkaczem! Papiery rzecz nabyta ;) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(