,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 24 października 2019

Jesień, liście, paleta kolorów ......

Jeżeli paleta kolorów to oczywiście zabawa u Ani. 
W październiku tematem są liście.
Zrobiłam tym razem dwie kartki jesienne i jedną na BN.

Tutaj dwie gałązki z liśćmi ...


Druga cała ,,liściasta,, ... i warstwowa.
Zdecydowałam się w końcu na kupno wykrojnkia Nellie`s - MFD130  dlatego przez jakiś czas często będę się nim bawiła.



Trzecia, bożonarodzeniowa (jeszcze bez napisu, gdzieś go tam później umieszczę) jest kartką nietypową. Dla chętnych na wypróbowanie tej formy zapraszam do Uli gdzie jest tutorial i filmik jak kartkę zrobić.
Pierwszy raz robiłam więc błędów się nie ustrzegłam - magnes źle przykleiłam dlatego kartka postawiona się ,,rozjeżdża,, z tyłu. Stoi bo magnes trzyma ale ..... .


Paleta kolorów (myślę, że zadanie dobrze odrobiłam) .....

(klik)

..... i banerek dla Ani :)




11 komentarzy:

  1. Danusiu wszystkie cudne karteczki :) ta ostatnia bardzo fajnie wyszła,forma bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się ta forma podoba ale trochę za duża mi wyszła ... następnym razem mniejsze wymiary będą ...

      Usuń
  2. Cudne karteczki :) BN fantastyczna :) można też na wstążkę lub rzep :)
    P.S. moja też nie do końca sama się trzyma, ale ja to źle magnes przkleiłam i się odpycha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz już wiem gdzie błąd popełniłam (przyklejając magnes) :)

      Usuń
  3. Fantastyczne prace :) namiotowa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Forma namiotu (bardziej przypomina indiańskie tipi) jest prosta w robocie a możliwości ozdobienia wiele ...

      Usuń
  4. Danusiu, rewelacyjne kartki. Te jesienne są takie klimatyczne, że prawie czuję szelest i zapach jesiennych liści.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki ale ta BN wymiata- jest genialna pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kartki zwłaszcza ta ostatnia, bardzo fajnie wygląda.
    Wykrojnik świetny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace :) a ostatnia mega pomysłowa w kształcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(