,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 22 października 2019

Jedziemy z pomarańczem! (Grupa Halo Crafty) .....

Jako że jestem pilną uczennicą to ilość postów wzrosła ... 
Post za postem ale ... raczej nie będę odkładać na później, będę na bieżąco. 
Oj, dużo się na Grupie Halo Crafty dzieje (Fb) :)
Jedną kartkę z kolorem pomarańczowym już zrobiłam ... to ta z Gorjusską.
Dzisiaj kolejna, tym razem okolicznościowa np. na urodziny czy imieniny ... albo bez okazji może być podarowana.
Podoba mi się połączenie pomarańczowego z fioletem :)

.....................................................
Właśnie z resztek papierów jeszcze jedna ,,pomarańczowa,, powstała :)



(klik - Fb)

Grupę Halo Crafty i Rogatego prowadzi Inka z Klonowej dlatego wszystkie prace z wyzwań na Fb i blogu pod etykietą ,,Robimy kartki z Inką,, :)




5 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie kolorów Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu genialna ta kartka , świetny ten papier w piórka , a pomarańczowy to raczej mało popularny kolor na kartkach . Tobie udało się wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczki wszystkie.Na pierwszej pomarańcz z fioletem idealnie pasuje.
    Dodane piórka przy kwiatkach świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, widać, że pomarańcz Cię lubi, Danusiu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pomysł z panelami w pierwszej kartce :) Zestawienie odcieni pomarańczu i fioletu jest świetne. I jestem zakochana w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(