,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 21 października 2019

Stylowe Bingo - Vintage (Grupa Halo Crafty) .....

Na Grupie Halo Crafty (Fb) mamy nowe wyzwanie. W tym tygodniu tworzymy w stylu Vintage wg Bingo. 
Moja propozycja ...


Na kartce użyte są elementy z arkusza papieru do wycinania BoBunny (Charmed Perfection) i kartka z actionowego bloku kreatywnego.


No i banerek ... wybrałam Kwiaty-Styl vintage-Kropki :)

(klik)

Tutaj kartka lekko pochlapana ..... mała różnica ale jest :)


Zadanie odrobiłam ale ciągnie mnie do zrobienia jeszcze jednej (no i chociaż jeszcze jednej kartki z pomarańczowym).


5 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(