,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 20 października 2019

,,Pomarańczowy weekend,, (Grupa Halo Crafty) .....

Inka podała nam trzy kolory, z którymi pomarańczowy ,,żyje w zgodzie,,.
Dla mnie jednak najfajniejsze połączenie kolorystyczne  to pomarańczowy i czarny.

Wczoraj kartkę pomarańczowo-czarną (a może czarno-pomarańczową) zrobiłam ..... musiałam :)


Kolor pomarańczowy kojarzy mi się z dyniami,  jesienią, pomarańczami, nagietkami ... kojarzy mi się też z ogniskiem i z ciepłem.
Ten kolor sporadycznieu mnie gości, prawie wcale ... a szkoda bo jest ładny. Trzeba tylko wiedzieć, z którymi kolorami można go bezpiecznie łączyć.
Poszperałam w przeszłości, znalazłam kilka kartek, które gdzieś w 2011-tym powstały (wtedy myślałam, że potrafię je robić) :)


Napis na mojej pomarańczowo-czarnej kartce z tego papieru wycięty ...
(kolekcja ,,Twórcze w relacji,, producent - Makowe Pole). Postaram się jak najwięcej napisów na moich kartkach wykorzystać.


Grupa na Fb ... 
Tytuł posta miał brzmieć ,,Pomarańczowy weekend w Grupie(...),, ale ... właściwie to jak się pisze/mówi poprawnie - W grupie czy NA grupie (przed chwilą czytałam dyskusję na forum i ... dalej nie jestem pewna).




Przyjemnego, niedzielnego popołudnia życzę :)



3 komentarze:

  1. Urocza pomarańczowa praca :) czasem miło powspominac dawne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka.Moim zdaniem pomarańcz pasuje z czarnym.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetna pomarańczowa praca. Ja lubię połączenie pomarańczowego z niebieskim, jako barwy przeciwstawne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(