,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 7 stycznia 2020

Mała forma w ,,zrywie,, zrobiona .....

Jak nie dasz rady, to znaczy, że nie dasz rady a nie, że kończy się świat.
Jeśli się nie wyrobisz, to znaczy, że się nie wyrobisz a nie, że nie można na ciebie liczyć.
Kiedy nie zadowolisz wszystkich, to znaczy, że nie wszyscy będą zadowoleni a nie, że jesteś bezwartościowy.
Kiedy poniesiesz porażkę, to znaczy, że poniesiesz porażkę a nie, że jesteś porażką.
(tekst SDĄD)


Przez przypadek to maleństwo wczoraj zrobione ... kilka luźnych kartek przyciętych i zszytych w czasie słuchania ,,Miecza przeznaczenia,, (czytając książkę zrobienie czegokolwiek byłoby niemożliwe).


Kartki zszywałam słabo znanym mi sposobem dlatego ,,się trochę rozjechały,,. Kartki postarzone tuszem (na dole każdej małe stempelki odbite). Następna miniaturka takiego notesika (już powoli się robi) będzie zszyta starym, dobrze znanym  sposobem a kartki kawą postarzone. Okładka ozdobiona zepsutą broszką, wiązanie to kawałek starego paska.




4 komentarze:

  1. Cudny ten malutki notesik Danusiu. Jakoś tak skojarzył mi się z kajecikiem, w którym dawniej kobiety zapisywały tańce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrane kolory i piękna broszka. Śliczny jest ten maluszek i wcale nie przeszkadza, że kartki troszkę się rozjechały. Uściski Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,cudownie wykonane, a jak pięknie karteczki postarzone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(