,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 30 kwietnia 2020

Kartka-gwiazda, mały Junk journal i niedokończona kartka .......

Blog traktuję jak takie małe archiwum moich prac. Jeżeli cokolwiek jest dla kogoś inspiracją to się cieszę. Moją specjalnością są raczej prace ,,resztkowo-odpadkowe,, dlatego jest tu tyle rzeczy, które dostały nowe życie. Oprócz tego trochę prac wyzwaniowych ... najwięcej kartek. Zabawy zredukowałam do minimum, kiedyś może do nich wrócę ...... kurcze, mnie się po prostu chwilowo nie chce (nic na to nie poradzę) :)
Na ostatnią chwilę kartka dla Uli ..... w kwietniu tematem była gwiazda + kratka + niespodzianka (zawsze robię komplet wytycznych).
Gwiazda nie jest trudna, tylko taka jakaś mała mi wyszła. Jakieś resztki papieru w kratkę znalazłam. Co do niespodzianki - to miała być ,,zimowa gwiazdka z nieba,, dla tego, kto nietypową kartkę dostanie. Myślę, że jednak jest to ,,zaczarowany płatek śniegu,, który spełnia życzenia? 


(klik)

Nie postarałam się tym razem .... Ula, wybacz :)

Nie wiem czy ten mały Junk journal już został ,,zarchwizowany,, ..... robię go od stycznia chyba. Kartki kawą barwione, okładka z pudełek po kaszy oklejona resztkami spodni. Jeszcze wiązanie chcę dorobić i jakiś mały akcent przykleić. W środku skromnie, tylko kieszonki ... może malutkimi stempelkami kartki ozdobię.
I znowu praca niedokończona :)


No i niedokończona kartka. Ewinko, wybacz, odłożyłam ... a wszystkiemu winne wykrojniki (z Chin). Albo są do d**y, albo ja nie potrafię prawidłowo ich używać (a może nieodpowiedniego papieru użyłam?). Nieważne, kartki nie dokończyłam ...... muszę innych dodatków użyć.


Jeszcze dorzucam informację z Fb .....

2 maja 2020 obchodzimy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu. W tym roku nie możemy wspólnie świętować na zlocie w Katowicach, ale możemy uczcić go wirtualnie!

W planach:
✔️ transmisje na żywo,
✔️filmy z tutorialami przez cały dzień,
✔️konkursy z fantastycznymi nagrodami,
✔️ rabaty i gratisy do zakupów w tym dniu!

(klik - na Fb szczegóły)


Przyjemnego weekendu całego Wszystkim życzę ❤️





10 komentarzy:

  1. Fajną krateczkę znalazłaś na gwiazdkę :-) Rzeczywiście maleństwo wyszło, można pokombinować z doklejaniem ramion gwiazdy, żeby uzyskać większą formę.Albo potraktować ją jako zawieszkę na choinkę. Pozdrawiam :-)
    Kartkę na moją zabawę, jak ją dokończysz, możesz podrzucić w każdym momencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam tu często i zawsze znajduję coś pięknego. Kartki w niebieską krateczkę ślicznie wyglądają, gwiazdka i ta niedokończona. Kartki i okładka junk journalu bardzo przyjemnie się komponują. Każdy wpis na Pani blogu to super dawka pozytywnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna gwiazdeczka, Danusiu, ona taka mała wychodzi, nie tylko Tobie.
    I jaki fajny mały journalik.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. gwiazdeczke skończyłam wczoraj przed północą, Twoja piekna :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Junk journal baaaardzo mi się podoba. Widać tylko fragmenty, ale to mi wystarczy :-)
    Mnie dnia jednego zabrakło i wszystkich prac nie opublikowałam.Po północy dotarło do mnie, kwiecień ma 30 dni (ha, ha, ha )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna gwiazdka. Na junk jurnalal nie znam się. Szkoda, że nie będzie zlotu
    w Katowicach. Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kartki - gwiazdki już kiedyś tworzyłam. Są inne, nietypowe i takie niespodziankowe ! Twój Junk journal - jest niesamowity !!! Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za przypomnienie o Dniu Scrapbookingu :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam nie narzekaj... fajnie, że mimo wszsytko coś działasz :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(