,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 5 maja 2020

Album w walizce ......

...... a właściwie albumik w walizeczce bo to raczej maleństwa są (nie lubię szafować zdrobnieniami ale ..... walizeczka z arkusza papieru A4 jest mała).
Kiedy pierwszy raz walizeczkę zobaczyłam powiedziałam sobie ,,zrobić muszę bo inaczej się uduszę,, :)


Komplet zrobiony z tego co mam. Walizka różni się od pierwowzoru, który mi się tak spodobał ale ..... zrobiłam tak jak potrafiłam. O dziwo, z mojej jestem zadowolona :)
Pierwszy raz robiłam, druga na 100% będzie bardziej dopracowana, bardziej przemyślana.

Film Czarownicy  jak taki album i walizkę zrobić w poprzednim poście był ale tutaj też wrzucę.


Album w walizce zrobiony w ramach Śląskiego Zlotu Scrapbookingowego. TUTAJ playlista filmów z warsztatami dla chętnych. Kilka pozycji z tej listy zaplanowałam zrobić ...  następny chyba będzie tagownik o ile nie odłożę ,,na później,,.
Ostatnio odkładam wiele rzeczy na później (mam przecież czas) a to niestety nie jest dobre.


(tekst STĄD - Fb)

Postaram się nie odkładać również odwiedzin na Waszych blogach ,,na później,,.
Przed przymusowym siedzeniem w domu czyli w normalnych czasach byłam bardziej zdyscyplinowana, systematyczna, teraz odrobinę mi się to wszystko posypało.
Kurcze, znowu marudzę 🤭




15 komentarzy:

  1. O kurczaki album w walizce jest fantastyczny, ogladam ,ogladam, jeszcze ogladam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo ujrzałam już wiedziałam, że zrobię (musiałam spróbować) :)

      Usuń
  2. Widziałam ten live!! Bardzo chciałam zrobić i doopcia:-( Twój jest zarabisty!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka warsztatów obejrzałam, świetne prace Dziewczyny zrobiły ale nie wszystkie były tak ,,pociągające,, jak ta walizka ... po prostu musiałam :)

      Usuń
  3. Twój autorski pomysł na postarzenie walizki klejem na gorąco jest nie do podrobienia. Bo to klej? Prawda?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na klej na gorąco nie wpadłam ... to przeźroczyste perełki w płynie złotą pastą potraktowane. Chciałam takie białe linie jak ma oryginał (następnym razem spróbuję) :)

      Usuń
  4. Danusiu, nie myślałam, że to takie maleństwo. Ale jakie urocza. Walizka jest rewelacyjna i Twoja wersja podoba mi się bardziej od oryginału.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazwyczaj ,,trzeźwo,, patrzę na tutoriale prac (zazwyczaj czegoś mi brakuje albo czegoś nie potrafię ładnie zrobić) ale w tej walizce się zakochałam, mnie się bardzo oryginał podoba (taką chciałam zrobić ale ... nie tym razem, kiedyś na pewno podobnie zrobię).

      Usuń
  5. Wyszli super! :) aż chce się te filmiki sklejać i wrzucać :*

    Czarownica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To pierwsza walizka ale na pewno nie ostatnia. Robiłam jak umiałam i z tego co miałam. Cieszę się, że podzieliłaś się Twoją pracą i pokazałaś jak to cudeńko zrobić :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetna walizka z cudnym albumikiem:) Usciski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej świetna jest! podziwiam Twoje albumy i wszelkie tego typu twórczości. Ja od ponad tygodnia robię album z warsztatów Olgi Bielskiej i jestem przerażona ile czasu to zajmuje..

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest po prostu cudeńko!!!
    Może się skuszę? :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! A jakie pomysłowe, łóżeczka wygląda cudownie! A ten album!słów mi brak.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(