,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 27 lipca 2020

Szafa na magiczne przedmioty ......

Uporałam się w końcu z pierwszym projektem do ,,Magicznej Skrzyni,, (skrzynię muszę koniecznie zrobić bo nie mam już gdzie układać tych swoich ,,dupereli,,- tak je znajomy nazwał).
Szafa na wszystko co z magią może być związane :)


Kartonowe pudełka, tapeta, dobry klej, klej na gorąco, farby akrylowe, pasta antyczna no i metalowe elementy, bez których szafa nie byłaby sobą :) Łatwiejsza w robocie byłaby szafa z drewna ale ... tylko pudełka kartonowe miałam więc jest jaka jest :)
Zapomniałabym o dobrej zabawie - dobra zabawa to podstawa!
Pewne części szafy jeszcze dopieszczenia wymagają (niedomykające się drzwi takie pozostaną). No i wszystkie rzeczy trafiające do szafy muszą mieć odpowiedni charakter, muszą pasować. Na razie włożyłam to co odrobinę pasuje (nad pająkiem popracuję - teraz jest zbyt przyjazny).

Skąd pomysł na szafę? Już dawno chciałam cosik takiego zrobić ale jakoś nie było okazji. Oglądając pracę konkursową Marty Piekarczyk (dla Stamperii) pomyślałam ,,świetne pudełko na album,, ale .....



..... ale zmieniłam zdanie co do pudełka, kiedy zobaczyłam pełne magii prace Marty Madej (już o tym pisałam).
Moje klimaty 🤩
I tak zauroczona pracami Dziewczyn postawiłam na szafę pełną magii :)


7 komentarzy:

  1. Danusiu, wspaniała jest ta szafa, aż trudno uwierzyć, że powstała z pudełka. Przy okazji przypomniało mi się, jak w dzieciństwie robiłam pokoiki w pudełkach po butach i meble były właśnie z różnych pudełeczek:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jestescie czarownice! potraficie zaczarować zwykłę przedmiote tak, żeby zachwycały!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie czarujący kuferek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie czarodziejska szafa aż chce się do niej zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta szafa, no mistrzostwo świata, Danusiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna,magiczna.
    Zrobiło się u ciebie troszkę Halloween'owo.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna ta szafa! łał, mistrzostwo świata. Też bym chciała taką mieć!!!!! cieszę się, że moje prace są inspiracją;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(