,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 3 sierpnia 2020

,,ATC i inne drobnostki,, .....

...... to nazwa Grupy na Fb specjalnie założonej przez Kingę Kamińską (a namówiła ją do tego Ela - Magic Place).
ATC to mała forma a ja takowe uwielbiam. Długo zwlekałam żeby zabrać się za takie maleństwa (mniejsze są tylko calineczki, dwa razy brałam udział w wymianie ale to już nie dla mnie).
O ATC można przeczytać np. TUTAJ, TUTAJ a TUTAJ co nieco do obejrzenia.
Na zrobienie takiej małej karty (2,5 x 3,5 cala - 6,4 x 8,9 cm) można wykorzystać prawie wszystko a zwłaszcza resztki papierów więc całkiem pożyteczna forma ..... no i zabawa, która jest na pierwszym miejscu.
To tyle wstępu ..... 

Jako że w temacie jestem początkująca będą to na razie nieśmiałe próby.
Na początek kilka moich ATC z malarstwem Ewalda Gawlika.
Kiedyś byłam na wycieczce w Giszowcu i Nikiszowcu, na zakończenie zahaczyliśmy o Szyb Wilson, gdzie po wypełnieniu ankiety, każdy otrzymał kilka drobnostek ze Szlakiem Zabytków Techniki związanych. Pudełko z małymi reprodukcjami kilka lat przeleżało, w końcu będzie z tej ,,gry memory,, jakiś pożytek.
Wykorzystałam też tekturki po folderach do embossingu, elementy do wycinania, sznurek, nity ......
Całość wygląda tak:


Będzie też album na ATC i pudełko na album z ATC :)
Album prawie na ukończeniu (tu wersja robocza), pudełko dopiero w planach.


Jeszcze ATC parami ....


Jak to mawiają - ,,pierwsze koty za płoty,,.
Na wymianę jeszcze nie jestem gotowa, jeszcze za wcześnie ... muszę trochę popracować nad tematem ATC 🤔


Łatwo zauważyć, że tak sobie skaczę z tematu na temat ale ..... robienie ciągle tego samego jest dla mnie nużące. Kiedyś miałam kilka prac zaczętych i robiłam to na co miałam aktualnie ochotę. Na dzień dzisiejszy już mniej bo jedna, góra dwie czekają aż skończę trzecią zaczętą ... :) 


Przyjemnego tygodnia dla Wszystkich tu zaglądających 😘



6 komentarzy:

  1. Fantastyczne maluchy :) ja nigdy nie robiam ATC , chyba w końcu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne atc! i albumik będzie <3 uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiałam te maleństwa pełne treści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczęłam stawiać swoje pierwsze kroki w ATC i nawet się już kilka razy wymieniłam. Ale moje ATC nie są tak piękne jak Twoje, zachwyciły mnie :) A jaki super pomysł na album na nie. A dzięki Tobie zrodził mi się w głowie jeszcze inny pomysł, może go zrealizuję, jak tylko znajdę trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te maleństwa... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe ATC czymkolwiek jest (nie mam pojęcia i muszę się doszkolić:)).
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(