,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 5 sierpnia 2020

Mały album na ,,gawlikowe,, ATC .....

Zaskoczenie ...... znowu zmienili co nieco (nie wiem czy na lepsze) na bloggerze. Trochę potrwa zanim to opanuję.  

Mały album na ATC z malarstwem Ewalda Gawlika gotowy. Jest naprawdę mały bo ma tylko 3x4 cale. Ja ,,centymetrowa,, do tej pory, operowaniem calami dopiero się uczę.
Kieszeni osiem bo tyle jest ATC, reszta kart przeznaczona na kilka malutkich zdjęć z pobytu w Gawlikówce. Są dwie maty w kieszeniach na kilka słów o Ewaldzie Gawliku.


Pierwszy błąd 😁 trzeba czytać od prawej do lewej czyli z góry do dołu.


Drugi błąd - część pudełka na album powinna być trochę większa. Jako że cali dopiero się uczę (cale są spoko ale na razie muszę się podwójnie skupić i podwójnie myśleć mierząc) więc zrobienie błędu nieuniknione 😁 ale straty nie ma bo mam już gotową okładkę na mały album. 


Udało się posta napisać mimo utrudnień (dla ,,staruszki,, takie zmiany to mimo wszystko utrudnienia). Trochę mnie to dzisiaj do tych ,,postowych operacji,, zniechęciło ... no cóż, trzeba się przyzwyczaić.



11 komentarzy:

  1. Świetny album. Wspaniale je tworzysz Danusiu.
    Nic nie wiem o nowym bloggerze. Trzeba w coś kliknąć żeby się ujawnił?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Dzisiaj dopiero zauważyłam klikając na ,,nowy post,, (w pierwszej chwili zastanawiałam się gdzie ja trafiłam :D ) Wczoraj już ktoś o tym pisał (negatywna opinia). Stara wersja do 24 sierpnia :)
      Uściski :)

      Usuń
    2. Mam i ja, samo wskoczyło dzisiaj. W pierwszej chwili pomyślałam, spoko. Ale przyzwyczajona do swojej czcionki, wielkości liter i "ścisłosci" wypośrodkowanego tekstu, których w owym bloggerze nie znalazłam - uciekłam szybko.
      Miłego weekendu:)

      Usuń
  2. Danusiu, albumik jest przeuroczy, wygląda super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie minimalne błędy. Popełniam przy każdej pracy :D cudowny jest, uwielbiam! świetny pomysł z napisem na dyndadełkach :) aż poszukam swoich literek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Podobno błędy tylko żywi popełniają :)

      Usuń
  4. Albumik jest wspaniały! A błędy? zawsze coś tam wyjdzie, ale ważne, że można je następnym razem zniwelować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiadasz Bogusiu ,,następnym razem zniwelować,,? Do następnego razu zapomnę co mi się już zdarzało :)

      Usuń
  5. Danusiu, uroczy jest ten mały albumik i będzie wspaniałą oprawą dla tych ciekawych prac Ewalda Gawlika.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam małą obsesję na robienie ,,mieszkanek,, dla ATC więc takich albumików czy pudełek jeszcze sporo powstanie :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(