,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 8 sierpnia 2020

ATC z ptakami .......

 Dalej jestem w temacie ATC. Grupa ,,ATC i inne drobnostki,, (Fb) mobilizuje do działania. Wciągnęły mnie na chwilę obecną te małe formy. Na razie są ,,nieskomplikowane,, :)

Tym razem na bazę okładkę z zeszytu wykorzystałam (okładka kilka dobrych lat leżała). A nie, baza to jakieś piłkarskie karty, które kiedyś w Biedronce dawali ... akurat mają 3,5x2,5 cala. Na te karty teraz naklejam tło z resztek papierów czy jak w tym przypadku kawałki ciekawej okładki. Do tych czterech kart pudełko zrobiłam. Pudełko ma nr. 4 a do skończenia jeszcze ATC w pudełku 1 i 2 ... będzie więc nie po kolei.

 

Teraz za kartkę ślubną się zabieram ....... właściwie to za dwie.

Nie lubię nowego bloggera!!! Jeszcze niedawno posta mogłam ,,po ciemku,, raz-dwa napisać a teraz zanim się z tym wszystkim uporam sporo czasu upływa ........ 😢

Dobra, dość marudzenia, trzeba się z tym jakoś powoli uporać.


Przyjemnej niedzieli Wszystkim życzę 🌹

7 komentarzy:

  1. A te karty z ptakami to na jakieś wyzwanie, czy tak sobie dla zabawy? Fajne są i super pudełeczko do nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Na Fb jest Grupa ,,ATC i inne drobnostki,, ... ja tak dla zabawy, w międzyczasie :)

      Usuń
  2. Świetnie wyszły z tymi ptakami, a pudełeczko - super pomysł bo ja robiłam w formie mini albumu i często mi wypadają, szczegónie gdy sa troszkę grubsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) Lubię takie pudełeczka robić ale albumy na ATC też mam ... no tak, z albumu czasem wypadają :)

      Usuń
  3. No wiesz, teraz nie wiem czy dziękować za podpowiedź na wykorzystanie tych biedronkowych kart (dzieci zbierały,a teraz się walają), podziwiać ptasie ATC-iaki czy pytać o zgodę na odgapienie pudełka na te karty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, ja uwielbiam recykling więc karty się nie zmarnują ... wykorzystaj :) O zgodę na odgapienie pudełka nie pytaj, rób jeżeli Ci się podoba (w temat ATC weszłam a tam różniaste opakowania na nie znalazłam).

      Usuń
  4. Lubię ptaki. A te ptasie ATC są takie piękne - energetyczna czerwień świetnie kontrastuje z szarością grafik.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(