,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

,,Motyle ulotne jak chwile,, (cd. ATC) ......

 Kartka ślubna ciągle czeka na dokończenie ..... ,,ateciaki,, były jednak pierwsze (w lutym zaczęte).

Wczoraj ATC z pudełka nr 2 skończyłam.


Właściwie jak nazwać takie opakowania na te karty - pudełka?

Czasem brakuje mi odpowiedniego słowa więc upraszczam :)

A to? Album? 

Tutaj będą pojedyncze egzemplarze ATC .....


Na razie mam gdzie przechowywać moje ATC więc nie ma potrzeby kolejnego opakowania/albumu robić ale gdyby to na pewno ,,rzucę się,, na TAKI :)

Wracam do kartki ślubnej 😁 ... 

... ślubna to ,,przymus,, a ATC to wolność, przygoda 🥰


Dziękuję za Wasze odwiedziny mojego bloga-archiwum .....

 przyjemnego, chłodniejszego tygodnia życzę 🌹


4 komentarze:

  1. Piękne kolorystycznie maskowe tło w tych ATCiakach :-)Za albumy na nie to Cię podziwiam, w życiu bym ich nie zrobiła ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. skrytka na atc :D piękne atciaki, uwielbiam te Twoje albumiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie to wszystko śliczne! Opakowanie - mnie się kojarzy z harmonijką :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyle, ach motyle! Przepiękne są te maluszki, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(