,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 23 lutego 2020

Małe formy (opakowanie na ATC i tag) .....

TUTAJ wspomniałam o mojej nowej zabawie. Kiedyś pokażę co kryją te  opakowania/schowki na ATC  (szukam czegoś ,,łatwiejszego,, w robocie, jakiś ciekawych rozwiązań na te schowki). 
Pierwsze koty za płoty .....
Wiem, że są specjalne koszulki przeznaczone na karty o wymiarach 3,5 x 2,5 cala ale ja je będę robić ,,od czasu do czasu,, to takie schowki wystarczą. Lubię mierzyć, przeliczać, wytyczać, wycinać, dopasowywać, kleić więc takie maleństwa z przyjemnością zrobię kiedy będą potrzebne :)
Pierwsze ,,opakowanie,, (ma to jakąś nazwę?!) próbne zawiera kilka błędów, drugie już inaczej robione - płótno introligatorskie, którego użyłam świetnie się sprawdza.


Czy tagi zaliczają się do małych form? Nie wiem, nieważne, ważne, że i tutaj można resztki wszelakie wykorzystać a tych u mnie sporo się nazbierało. Na Fb jest Grupa ,,Kochamy tagi,, ... Ula już w tamtym roku mnie do niej zaprosiła. Do tej pory tylko się przyglądałam (lubię tagi oglądać ale z robieniem było mi nie po drodze) ... ,,nie mów nigdy nigdy,, - przełamałam się, spróbuję od czasu do czasu jakiś zrobić. Dzisiaj temat ,,Motyl,, (11/2019).


ATC, tagi, małe opakowania, calineczki, małe foldery ... z tymi ostatnimi też fajna zabawa (o nich później).


Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod ostatnimi postami ❤️




7 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkie schowki, albumy, albumiki :) tag piękny, wiosenny. Jak ja na nią czekam..

    OdpowiedzUsuń
  2. ciagle zachwycasz czymś nowym, piękny taki albumik na tagi, tag cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, cudny motyli tag, a ten albumik - cacuszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglada albumik z kieszonkami :) Brawo Ty :) tag może wiosne przywoła, niech się już ociepli i słonko niech wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny tag!!!! Czaekam na jeszcze :)
    Muszę wygospodarować czas na ten albumik na tagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(