,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 21 lutego 2020

Karnawałowy tag ......

W sobotę (15.02) na Fb ( Grupa Świry Rękodzieła Inspirują) odbyły się darmowe warsztaty online, które prowadziła Marta.
Tematem ,,Karnawałowa noc,, - w sobotę był karnawałowy tag a jutro część druga ,,karnawałowej nocy,, czyli karnawałowa zakładka - warsztaty poprowadzi Ula .
Mój tag mieni się cekinami, kamykami i złotym pyłkiem (pyłek do ciała w Actionie kupiłam). Papiery do scrapbookingu, z których i tag i zakładka powstanie to ,,Karnawał - Zakochany Pierrot,,.
jeszcze niedawno omijałam szerokim łukiem to co się świeci, błyszczy itp. Brokaty mnie wręcz odrzucały, lakiery tylko matowe (ewentualnie półmat) a teraz ..... specjalnie złocę :)


No i pięknie, a teraz co z nim zrobić? Do przysłowiowej szuflady, do pudełka go schować? Na razie zrobiłam dla niego, kolejnych (i dwóch z 2011roku) coś w rodzaju albumu. Kieszenie tagowe łączone kółkami. Kto jeszcze kółek używa? Nakupiłam ich kiedyś i leżą ... 
Album tagowy jeszcze nie jest skończony ale tagi już swoje miejsce mają.


Dwa tagi staruszki, każdy ma swoją historię :)


Myślałam, że więcej tagów nie zrobiłam ale przeglądając archiwum znalazłam jeszcze kilka zdjęć.
Tamtych już nie ma, nie ma też tagów ,,ziołowych,, (suszonych ziół, traw i kwiatów wtedy używałam).



Tak na koniec mała ,,zadra w oku (w sercu?) staruszki,, ...... 
....... cho***a! Ja za Wami nie nadążam 😢 
Przykro mi ... ,,starość sama radość,, ... będę coraz powolniejsza 😉



Przyjemnego weekendu 🌷




8 komentarzy:

  1. Cały wysyp fantastycznych prac i różnych technik :) [pozdrawiam i zycze aby czas zwolnił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tag cudowny, świetny pomysł na kryształki na oczkach i jak fajnie, gdy wspólnie można dzielić się swoimi patentami. Bardzo dziękuję Ci, że wspólnie tworzymy <3
    Tagi piekne, tak mnie ostatnio kusicie tymi suszkami, cudowny efekt dają. Albumik na tagi.. super pomysł! Tym razem Ty mnie zainspirowałaś i pomyślę nad takim dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag jest super, Danusiu, a te lśnienia bardzo pasują do jego karnawałowej koncepcji. I fajny ten albumik na tagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest twój tak.
    Te błyszczące oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny tag razem stworzyłyście, ale i reszta prac pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny karnawałowy tag, oryginalny i bardzo błyszczący.Pozostałe tez mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. super! świetny pomysł na trzymanie tagów, a karnawałowy przcudny :) ogromnie dziękujemy za to, że jesteś z nami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag cudny! Mgiełkę mam i ja i będę szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(