,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 11 sierpnia 2020

Kartka ślubna .....

 Za każdym razem kiedy skończę coś co ,,mi nie leży,, (bo akurat ciekawsze rzeczy mam do zrobienia) powinnam gromkim głosem zawołać HURA!

Kartka nietypowa, pierwszy raz takową robiłam. Zobaczyłam taką formę u Małgosi (tutorial TUTAJ). Jeżeli pierwszy raz to znaczy, że kolejna będzie już ,,poprawniej,, technicznie wykonana.


Do kartki obowiązkowo pudełko .....


W poprzednim poście napisałam, że mój blog to archiwum. Tak właśnie go traktuję. Miło czasami powędrować po tym archiwum i przypomnieć sobie co kiedyś i jak robiłam. No i ta satysfakcja jakie przez te lata postępy zrobiłam. 


5 komentarzy:

  1. Danusiu, świetnie wygląda ta kartka. Super miałaś pomysł, żeby zrobić zamknięcie na wstążeczkę, a pudełeczko jest po prostu perfekcyjne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta kartka i takie do niej podejście, muszę zajrzeć do Małgosi :)
    Cały komplecik pięknie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ileż rzeczy u mnie lezy, oj :D mój parapet wygląda ciekawie hihi, więc znam ten "ból" :) katka świetna i nawet serduszka tam widzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna forma i ślicznie ozdobiona. Komplecik wygląda wspaniale!
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(