,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 13 sierpnia 2020

,,Kolory Orientu,, i ,,Morska podróż,, (ATC ciąg dalszy) .......

 Ależ się do mnie przyczepiło to ATC ...... no cóż, uwielbiam małe formy więc wszystko ok. Z przyjemnością zrobię kolejne. Na chwilę obecną nie myślę o wymiankach kartami. Na razie ,,się doszkalam,, w temacie :)  

Tym razem cztery karty, z czego trzy to Kolory Orientu. Wczoraj myślałam, że podpiszę je Zapachy Orientu (one naprawdę pachną melonem) ale dzisiaj o tym nie pamiętałam. Oczywiście recykling. Te małe kwadraciki z opakowania po chusteczkach chigienicznych. Karty potraktowane złotym pyłkiem do ciała (z Actiona) i spryskane mgiełką do ciała (która melonem pachnie).


Tył karty obowiązkowy. U mnie ,,autor, temat, edycja, data i e-mail,, jest też miejsce na dopisek. Trochę ,,się pomęczyłam,, by takowe zrobić. STĄD ramkę z ptaszkiem ściągnęłam a reszta to dopasowanie napisów.


I jedna karta zrobiona po livie Kingi (wspólne tworzenie kart) na Grupie ,,ATC i inne drobnostki,, (Fb). Moja na podstawie przepięknych kart Kingi ... 

Jeszcze opakowanie na ,,orientalne,, muszę zrobić (dlatego tam gdzie nr. pustka). Tak sobie to wymyśliłam, że na każde karty w większej ilości zrobię opakowanie, album mały czy pudełko. Na pojedyncze album ,,zbiorczy,,. 

Zakręciłam się w temacie ... bawię się póki mnie trzyma :)


Przyjemnego weekendu wszystkim mnie odwiedzającym życzę ......


4 komentarze:

  1. Śliczne ATC Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne atc! w oriencie się wręcz zakochałam! czy jest szansa na wymiankę za jedną? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli to ATC to taka jakby art-wizytówka? Piękne te kolory orientu. Aż poszukam takich chusteczek:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, widać, że naprawdę pokochałaś ATC. I jak świetnie Ci wychodzą te maluszki. Bardzo podoba mi się seria orientalna i jestem ciekawa, jaki albumik do niej powstanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(