,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 15 sierpnia 2020

Bez tytułu na razie (ATC) .......

 Mam kłopot z tytułem dla kart ... nie tylko w tym przypadku. Tytuł/nazwa musi zmieścić się na karcie a karta ma 2,5x3,5 cala (na tytuł mało miejsca). Ma być krótko, węzłowato i ... z sensem.

Może jakieś propozycje :)


Te ,,przeszycia,, zrobione cienkopisem mają swoją nazwę - ,,maszyna mi się zepsuła,, :) 


Muszę wymyślić jakiś inny sposób przechowywania kart. Małe ,,atecowe,, albumy, foldery czy pudełka na 3-4 karty dalej będę robić ale tylko dla ATC nie do wymiany (tak jak ,,gawlikowe,,).


4 komentarze:

  1. Może "Tajemnica kobiecości"?
    Piękny albumik na orientalną serię, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za podpowiedź ...... ,,kobiecości,, zostawię ale ,,tajemnica,, zmienię na ,,powiew,, :)

      Usuń
  2. Małgosia potrafi nadać cudny tytuł każdej pracy:) Uchwyciła sedno, prawda? Wspaniałe karty Danusiu, i świetny albumik na ATC. Zdolniacha z Ciebie.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(