,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 10 października 2019

Ewinkowe cięcie i gięcie (wyzwanie 13) .......

Chciałam to zrobić! Bardzo chciałam zrobić kartkę z mebelkami .... chociaż z jednym mebelkiem :)
No i w końcu zrobiłam!!!
Pomogła mi w tym Ewinka swoim trzynastym wyzwaniem ... forma kartki bardzo przyjemna, łatwa w wykonaniu i z nieskończonymi możliwościami na jej ozdobienie.
Postawiłam na kartkę z szafką, na której umieściłam akcesoria dziecięce. Jest pluszowy miś, smoczek, książka z bajkami, pudło na zabawki. Na uchwycie szuflady wisi śliniak, obok szafki stoi butelka z mlekiem, są buciki i klocki ..... trochę kwiatów też się tu znalazło. 
Zabawa przy robieniu tej kartki była przednia!
To moja pierwsza ,,umeblowana,, czyli prototyp do poprawki (jeżeli będę następną, podobną robić to postaram się nie popełnić malutkich ale dla mnie rażących błędów).
Brak jeszcze napisu ... uzupełnię wtedy, kiedy będzie wiadomo gdzie kartka powędruje.


Papier w paseczki z Actiona a elementy dziecięce to Little Cuties - (arkusz chłopięcy do wycinania). Nie pamiętam gdzie kupiłam (mam jeszcze arkusz dziewczęcy) ... chyba w Paper Concept (Katowice).

U Ewinki regał z zabawkami (kiedyś zrobię) :)

(klik)




18 komentarzy:

  1. Super karteczka z mebelkiem Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna i przesłodka karteczka :-)
    Twój mebelek Danusiu z tymi zabawkami wygląda rewelacyjnie :-)Cieszę się, że forma się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka 🙂
    Mebelek wpasowany idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie umeblowałaś karteczkę dla maluszka.Brawo TY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mistrzostwo! Tyle drobiazgów,że w głowie się kręci!A gałeczki jak marzenie :) Właśnie szukam do kredensu,chyba się do Ciebie zakradnę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie umeblowałaś kartkę, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka dla mnie niesamowita, tak w swojej formie, jak i pomyśle. Nie widzę, żadnych nidociągnięć i sama chcialabym aby taka karteczka staneła wśród moich zbiorów. Piękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(