,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 10 października 2019

Kartki BN 2019 - październik (zabawa u Uli) .....

W październiku Ula zaproponowała kartkę typu SWING. 
Pierwszy raz robiłam, nie jest trudna ale ..... 
u mnie z precyzją na bakier. Musiałam bardzo się starać żeby dobrze wyciąć, dobrze dopasować a i tak są ,,obsuwy,, dlatego brzegi papierów postrzępione by zaczarować nierówności. 


Chyba jeszcze napis gdzieś dołożę bo ,,pada śnieg,, zimowy ale taki nieświąteczny jest.
Na kartkę użyłam papierów Winter-zima (Itd.Colection).

(klik)



5 komentarzy:

  1. Piękny zimowy pejzażyk wyczarowałaś :-) Ja takie bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) podoba mi się i forma i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite karteczki Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna karteczka :) lubię takie :) dziękuję Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, bardzo urokliwa kartka, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(