,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 16 października 2019

Małe formy na Rogatym (etui na sztućce) ......

Klamerki mi ,,umknęły,, za to kolejne ,,małe formy,, grubo przed końcem zrobiłam. 
Tym razem robimy etui na sztućce. Kolor dominujący u mnie to czerwień (mam piękną, czerwoną serwetkę od Tereski, do której moje etui będzie świetnie pasowało).
Formę na etui u Carmen zobaczyłam, spodobała mi się ...
... (tutaj tutorial jak składać kartkę).
Trochę sobie robotę skomplikowałam bo można było postawić na jakąś prostą formę (tutaj dużo składania i ozdabiania x 6) ale ... efekt końcowy całkiem całkiem :)


Czerwień w dwóch odcieniach ale różnica minimalna. Nareszcie mogłam wykorzystać papier z bloczka Wonderland a konkretnie te wirujące w zamieci choinki :)
Zielone listki i gałązka z kilogramowego zestawu papierów (Action) ... te mają bardzo niską gramaturę.


Razem z serwetką etui tworzy fajną parę :)


Tutaj propozycja Inki ... prosta forma, piękny papier i dodatki. 

(klik - szczegóły zabawy)




11 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś zwykły poskładany papier:) do kieszonki będzie pasować każda serwetka. Masz ładny stołowy świągeczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności.
    Też spróbuję tak złożyć. Ja na szczęście w tym roku potrzebuję tylko 3 etui.
    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Ja 5 ale zrobiłam jedno dodatkowe :)
      Spokojnej nocy ...

      Usuń
  3. Świetny pomysł na upiększenie świątecznego stołu :) Twoje etui są piękne, takie prawdziwie świąteczne, czerwoniutkie. Bardzo mi się podobają. Zaraz sobie podejrzę ten kurs :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, takie etui to wspaniałą ozdoba świątecznego stołu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku tylko kartkuję,jakoś nie mogę znaleźć czasu na małe formy.U Ciebie za to już zapachniało świętami! Czerwień dodaje wigoru etui.Naprawdę ładne połączenia kolorów :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne etui!!! Świąteczny stół będzie wyjątkowy z takim etui.
    Piękne kolory wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszalałaś i nie mogę uwierzyć, że tak szybko Ci poszło! aż 5! Brawo, jesteś do przodu! Cieszę się, że Rogaty przyczyni się do uprzyjemnienia świątecznej kolacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja :) wyjątkowa mała forma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(