,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 18 października 2019

Świąteczna kartka-tag .....

Właśnie próbuję sobie przypomnieć dlaczego ją zrobiłam? Wczoraj wśród ścinków znalazłam. Wiem, że nie dokończyłam z powodu owoców ostrokrzewu. Szukałam czegoś odpowiedniego by zamaskować/stonować czerwień tych kulek (liście tuszem przyciemniłam bo ich zieleń też nie pasowała do całości). 
 Wczoraj na te czerwone owoce nałożyłam trochę masy perłowej w płynie (Perlen pen 001) i po kłopocie.


Zapomniałam o odłożonej kartce!!!
Jaki z tego morał?
Nie mogę odkładać na później bo ....... zapominam potem ,,z jakiej to okazji,,.
Chyba na żadne wyzwanie tej kartki nie robiłam. Może chciałam spróbować co zapamiętałam z lekcji w Grupie Halo Crafty czyli dopasowanie całości do grafiki (tu Mikołaj)?
Może tak mi się spodobał układ elementów na tagu u Uli, że chciałam tak spróbować? 
A może dwa w jednym?
Podoba mi się wykrojnik-tag, którego użyła Ula. W czwartek zamówiłam sobie podobny ale największy ma 5,7 x 10,1 cm (za mały by zrobić takie cudeńko jakie u Urszulki zobaczyłam) :(
Mam nadzieję, że ... sobie przypomnę bo nie chcę by ktoś mi zarzucił, że jego kartkę skopiowałam :(




2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(