,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 18 sierpnia 2020

Album z pewnej okazji .....

 Ktoś, komu na pewno nie odmówię, poprosił o jakiś ,,drobiazg,, z moich zbiorów. Niestety nic odpowiedniego nie znalazłam dlatego coś nowego ,,na już,, postanowiłam zrobić. Padło na album bo w tym mam już małą wprawę. Użyłam w końcu papierów jakiś czas temu kupionych. 13arts Unforgettable 30x30 i mały bloczek 10,5x15cm to ilościowo za mało  dlatego wzięłam actionowe papiery z bloku kreatywnego najbardziej pasujące do ,,makowych,,.

To ostatni album tak rozbudowany ..... następne będą skromniejsze :)

Do kompletu skromna kartka .....

Tutaj można oczopląsu dostać (koperty w kropki przeniosłam już w inne miejsce) ... po prostu zabrakło mi papierów actionowych, tych bardziej stonowanych. A mogłam dwa bloki kupić :)

Koperty z użyciem actionowego wykrojnika zrobione. Czasem nie wiemy jakie jakiś wykrojnik ma możliwości aż ktoś nas nie oświeci :) Koperta mała (10,5x8,5cm) ale do mniejszych albumów się nadaje :)




6 komentarzy:

  1. Wspaniały Danusiu! Fajnie dobrałaś papiery i ich kolorystykę.
    Czy bazę sama zrobiłaś, czy kupiłaś gotową?
    usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest przepiękny Danusiu, no majstersztyk! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie udało Ci się połączyć te dwa zestawy papierów, masz tą nutkę w tych paluszkach, uwielbiam podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, pięknie wyszedł albumik, bardzo fajnie te papiery współgrają z makową kolekcją.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album i świetna kolorystyka. Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(