,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 27 sierpnia 2020

Zabawy z ATC ciąg dalszy .......

 Dzisiaj trochę chaotycznie (nie pierwszy raz). Dalej bawię się tą małą formą, dalej wykorzystuję resztki czy drobiazgi z nagromadzonych przydasi.

Pierwsza wymianka w Grupie ,,ATC i inne drobnostki,, ...... we wtorek wysłane, ciekawe kiedy dojdą (zwykłe listy). Do Marty poszło w piątek, też chyba jeszcze nie doszło. 

Dzisiaj cztery tematy ...

1.,,Po prostu miłość,,

,,Zdekupażowany,, papier pakunkowy na tekturce + osobno kwiatki, serduszko (muszę zacząć używać te błyskotki ... nakupiłam choć nie lubię), potuszowane brzegi (tym razem bez ściegu ,,zepsuta maszyna,, bo zapomniałam) - są nieskomplikowane.

2.,,Napijmy się,, dzisiaj KAWA

Użyte stempelki - plama po kubku, ziarenka kawy oraz zembossowane - kubek z kawą i usta, trochę gazy poplamionej kawą i niebieskie mikrokulki - trochę pracy przy nich było.


3.,,Deszczowa piosenka,, - pojedynczy egzemplarz 
Kiedyś pokolorowałam odbitkę, tak leżała, przeszkadzała więc na ATC wykorzystałam.


4.Wymiankowe - ATC z kartką z książki ...
Kartka z książki jest, do tego wycięty element z książką związany, sznurek, pasta strukturalna, półperełka, motylek.


Żeby karty w transporcie się nie zniszczyły zabezpieczyłam je robiąc małe opakowania/koperty (wykrojniki z Actiona) .....


Ze wszystkich do tej pory zrobionych opakowań na ATC ta forma  chyba jest najlepsza.


Dzisiaj to by było na tyle ..... :)

Zapomniałabym ..... to jest pudło z ,,albumami,,/opakowaniami na ATC. Myślałam, że to mi na razie wystarczy ale ... muszę jeszcze jedno dorobić.


Zbliża się ostatni weekend w sierpniu ... miłego całego :)


10 komentarzy:

  1. Niewiarygodne jak Cię wzięło... świetne są. Ja kiedyś robiłam i wymieniałam z dziewczynami z forum decu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż coś nowego u Ciebie.
    Ja ostatnio leniuchuję, aż mi wstyd.Pakuję się do Trzęsacza. Na 5 dni a jedna waliza to za mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, widzę, że ATC to forma stworzona dla Ciebie. Piękne, intrygujące, ciekawe. Oj, pewnie jeszcze niejedno pudło zapełnisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ATCiaki sa wspaniałe. Ale ostatnie "czytaczki" są magiczne :) albumy robia wrażenie- pomysłowe i tyyyle ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, widzę same piękności u Ciebie, te kawki są przeurocze ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko Danusiu wspaniałe - ATC, koperta, albumik, a jak zobaczyłam pudło... rewelacja.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są Twoje ATC, ale zwróciłam uwagę na opakowania na nie - chyba podłapię pomysł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. też bym chciała takie pudło :D zdecydowanie muszę się zabrać za kolejne takie małe albumiki! tylko gdzie ta doba :D we wrześniu jeszcze wyjazd nad morze, więc pewnie dopiero na jesień się za coś zabiorę :) no i zielnik robię, zielnik! Jeszcze ie dotarła, nie martw się. Ja mam zaadresowane koperty i patrzą na mnie z parapetu :D atc cudowne! wszystkie mi się bardzo podobają, są tak różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och ile masz tych ATC, a ja się zastanawiałam czy swoich nie wyrzucić... hehehe... chwilowo przestało mnie to bawić, jak wszytko inne... świetne są Twoje ateciaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, ja dopiero zaczęłam więc nie mam ich dużo ale ..... póki mnie to bawi/pociąga to sobie ,,produkuję,, i zwiększam zasoby. Powiem inaczej - muszę coś robić żeby (tu długo by opowiadać dlaczego) więc się bawię :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(