,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 13 listopada 2020

Niebieskości i czerwone serca (ATC) ......

 Album we fioletach dopieszczenia potrzebuje ... trochę to jeszcze potrwa. Musiałam niestety metalowe zawieszki pousuwać i zastąpić je plastikowymi ozdóbkami (,,strzeżonego Pan Bóg strzeże,, - uczulenie na metal). 

Dalej na Grupie ateciakowej nadrabiam (to też trochę więcej niż trochę potrwa), mam czas, nic mnie nie goni. Dzisiaj to będzie ,,Serce,,.

Najpierw temat na innej Grupie (ArtGrupa ATC) odrobiony - ,,Niebieski - Blue,,. 




A teraz ,,Serce,, ..... Wyrabiam przeterminowaną pastę strukturalną. Zanim zdecyduję się czy kupić co nieco z tych wszystkich cudownych preparatów muszę się ciężko zastanowić czy iść w stronę ,,mediowych,, ATC czy raczej ,,czystych,,(te mi lepiej wychodzą).



Wyrabiam to co mam pod ręką, używam tego co mi leży bo nie miałam pomysłu do czego użyć. Papier z robalami mi się spodobał więc kupiłam, to samo z sercami było. Takich ,,niewypałów,, jeszcze trochę posiadam więc ....... .


Tradycyjnie zdrowia życzę, uważajcie na siebie :)


3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(