,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 22 kwietnia 2021

ProjektScrap 2021 (kwiecień) ......

 Czwarte wyzwanie w zabawie u Bogusi to kolor zielony. U mnie przewaga zieleni więc kartka powinna wpasować się w temat. 






(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)



Dla mnie trudne papiery, już od dawna takich nie kupuję choć ładne (bloczki 15x15). Te dostałam w prezencie ..... zastanawiam się do czego by tu można oprócz kartki ich użyć.





Jeszcze jedna mała odmiana od papierów ,,potterowych,, będzie.
Album dla dziewczynki na sobotę ma być gotowy a papiery ,,dzieciaczkowe,, dopiero w drodze :) Jak nie dojdą to trzeba będzie kombinować z tego co na stanie :)



9 komentarzy:

  1. Danusiu i wyszła z tych ślicznych papierów wsoaniała kartka! Mintayowe papiery sa tak ładne, ze nie wiadomo jak je ciąć. Osobiście jednak lubię ich uzywać, aczkolwiek ostatnio ida również inne kolekcje. Dziękuję za udział w kwietniowej odsłonie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kobieca praca, świetnie ta zieleń wspólgra z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i wspaniały odcień zieleni .

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie kolorów, a właściwie zgrało się pięknie przez odpowiednie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka, kocham takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kolekcja, cudownie zgrałaś kolory, piękna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest świetna! uwielbiam ten kolor zieleni i musze Ci powiedzieć, że chciałam sobie kupić tę kolekcję, ale...no właśnie,,,wydawała mi się "za bardzo". Tobie wsjo zagrało! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, Danusiu. Świetnie sobie poradziłaś z tymi wymagającymi papierami (przyznam się po cichu że nie jestem fanką papierów Minaty).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca Danusiu, takie kwiatowe klimaty zawsze mnie zachwycają i rozanielają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(