,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 21 kwietnia 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.8 .......

Dzisiaj malutki album (13,5x10,5 cm), który musiałam zrobić kiedy zobaczyłam film Kasi Gruszy (film na końcu posta). Niestety nie miałam już małego bloczka, zostały mi tylko 2 kartki i mnóstwo resztek. Nawet beermata na okładkę naklejona też resztkowa. Co ja się nagimnastykowałam by coś logicznego z tego wyszło.






Tutaj nie myślałam przy klejeniu obrazka z tiarą no i wyszło jak wyszło a miało być symetrycznie. To jedyne miejsce gdzie zdjęcia będą przyklejone, reszta w kieszonki włożona.








Takie zamknięcie pierwszy raz robiłam (na magnes do wstążki doczepiony). Wstążeczka jeszcze luźno zwisa bo album nie jest zapełniony.




No i znowu resztki zostały (na później na razie schowam) :)


Od czasu, do czasu wyjmuję z szuflady to urządzonko, ładnie wycina :)



Nie biorę udziału w zabawie ale ..... ale albumik musiałam zrobić. To nic, że się różni od tego, który Kasia zrobiła. Świetny kurs na album dla początkujących. 



Chwilowo odpoczynek od ,,potterowych,, papierów. Moja córka zamówiła sobie album dla córki koleżanki więc zmiana klimatów.



Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie 



7 komentarzy:

  1. Wspaniałości Danusiu :) mam te papiery spróbuję też w tym swoich sił
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powodzenia Alinko ... praca z tymi papierami to fajna zabawa :)

      Usuń
  2. Super wygląda ten albumik Danusiu!!! Muszę obejrzeć ten filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rozumiem szaleństwo z powodu tych papierów- są świetne1 Ja uwielbima fanstastykę, ale Potter jak dla mnie na czwórkę;-D Jak się trafi okazja dla fana Pottera, to rzeczywiście aż kusi, żeby podziałać.....ja bym sobie chętnie zrobiła milion rzeczy z papierami z "Władców pierścieni"- gdyby były....hahhahahha Buziaki i brawo za to maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię magię w Twoim wykonaniu ! Podziwiam pracowitość i staranność wykonania prac .Ciekawy pomysł miałaś Danusiu na zamknięcie z magnesem .Często ,żeby za coś zatknąć etykietkę naklejam jakieś ramki i kwiatki a wystarczy pogrubić , podkleić dodatkowo wycięty element i już jest świetne mocowanie na etykietkę-u Ciebie widziałam to przy kotku .U mnie na warsztacie też jest magia ale z innych papierów i nie wiem jeszcze co wyjdzie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, kolejny śliczny albumik, masz do nich talent. Bardzo podoba mi się pomysł na zapięcie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, nie wiem co Ty chcesz od tej tiary :) Podziwiam Cię za to kombinowanie z resztkami! Uwielbiam tego kocura i w sowę w tej kolekcji, ja pomału już sobie magiczny albumik dziabię (no w końcu!) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(