,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 24 maja 2021

Kartka-portfel x 2 ......

 Miałam od tych papierów odpocząć ale ...... spełniłam prośbę o ,,potterowe,, portfeliki dla dzieci :) Czy taki portfelik może być kartką? Jak najbardziej. To taka nietypowa, przestrzenna kartka, która jest też opakowaniem na prezent pieniężny. Z resztek, z kawałków zrobione (kilka całych arkuszy ,,nie do ruszenia,, na album przeznaczone). Z tyłu kieszonka, w środku mała kartka na życzenia .....



Zanim album zrobię z papierów ,,Czekam na list,, zaszaleję z kolorem. W następnym poście soczysta czerwień będzie :)


2 komentarze:

  1. Super są te portfeliki, Danusiu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co robisz z papierów "Potterowych" bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(