,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 24 maja 2021

Kalendarz adwentowy 2021 (maj) ......

 Zadanie majowe zabawy u Splocika to:

Cukierek (7) i Pingwinek (17)

Z pingwinkiem nie było problemu ... pojedynczego nie miałam ale gromadkę (myślę, że może być). Za to z cukierkiem był problem. Na żadnym arkuszu nie mam niczego co typowy cukierek przypomina (nie chcę już kolejnych papierów zamawiać) ale aż trzy obrazki ze świątecznymi laskami cukrowymi zwanymi też lizakami cukrowymi. Trudno, u mnie lizaki z cukru.



(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)


4 komentarze:

  1. Do zestawu dołączyły dwa kolejne świetne pudełka. :)
    Skoro nie miałaś cukierków, to mówi się trudno i kalendarz robi się dalej... :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że cukrowe laski spokojnie mogą zastąpić cukierki - i jedne i drugie są smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie te pingwinki :) aż zaczynam żałować, że nie biorę udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełeczka.Twoje pingwinki to mają zabawę:) Ja cukierka też znaleźć nigdzie nie mogłam, to go sobie narysowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(