,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 30 maja 2021

Kartki do kompletu i mała ,,pierdółka,, ......

 Do pudełek (torebek/walizeczek ... szczegóły TUTAJ) zrobiłam kartki (w środku kieszonka na pewną sumę i miejsce na życzenia z okazji Dnia Dziecka). Druga walizeczka ma zapięcie w innym miejscu umieszczone - łatwiej się otwiera. 


Jeszcze mała ,,pierdółka,, :) Takie małe formy, drobiazgi różnie są nazywane ale jak się zwały tak się zwały - wiemy o co chodzi.

Na Grupie prywatnej ,,Scrapuj z Actionem,, było zadanie/wyzwanie na Dzień Matki. Nie biorę udziału w tych wyzwaniach (jest wiele młodych, nowych w temacie scrapbookingu, zdolnych Dziewczyn ... mają pole do ,,popisu,, niech się bawią). Mimo tego zrobiłam dla siebie magnes na lodówkę (podstawą płyta CD). Wiem, girlandę inaczej się zawiesza, tej już nie mogę usunąć bo zniszczę papier pod spodem ... niech już wisi nietypowo choć w sumie to niepotrzebna dla całości (czasami zrobi się coś co potem nie pasuje ale usunąć, poprawić się już raczej nie da).


 

1 komentarz:

  1. Danusiu, fantastyczne pudełko i piękne kartki. Magnes cudny. Girlanda pasuje. Właśnie takie jej umieszczenie wygląda ciekawie - jakbyś patrzyła przez obiektyw aparatu:) Super!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(