,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 lipca 2021

Zobaczymy co z tego wyniknie .....

Jeszcze nie wiem jaki będzie efekt końcowy ..... jestem w trakcie ozdabiania :) Nie tak miał album wyglądać ale ,,w trakcie,, nastąpiło kilka zmian. Do mety jeszcze daleko, robię powoli (w międzyczasie). Teraz dużo czasu zajmuje wycinanie kwiatków. Album oklejony papierami z Actiona ale do ozdabiania użyję już elementów z różnych kolekcji ..... takie połączenie ,,dwóch światów,, - tani Action i ,,wykwintne,, kolekcje :) Pierwsza strona gotowa ... mnie się podoba. Zobaczymy co będzie dalej :)


Co mnie skusiło do zrobienia tego albumu? Pomyłka ... mignęła mi praca Ewy, zobaczyłam na zdjęciu tekturki a ja akurat miałam na biurku stosik podobnych więc natychmiast przeleciała mi myśl - ,,O! Jaki fajny album Ewa z tych ,,śmieci,, zrobiła.,, Dopiero później przeczytałam co i jak (Ewa użyła dużego wykrojnika-taga a tekturki ze stemplami były).
Do oklejonych papierem ozdobnym dokleiłam skrzydełka a miejsce łączenia zamaskowałam kieszonką. Przeprosiłam się też ze starym trymerem (grubsze papiery nim tnę).

Na razie jest taki, jeszcze marzy mi się dorobić jakieś ciekawe pudełko na gotowy album.


Tak przy okazji - na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, Ewa pokazała ciekawy projekt. Podoba mi sie ale ...... muszę odłożyć go na później (żel do włosów kupiłam, może jeszcze trochę odpowiednich drobiazgów skombinuję).


Dziewczyny, przepiękne prace tworzycie! To mój komentarz do wszystkich Waszych cudownych kartek, albumów, zakładek, tagów, ateciaków, haftów i hafcików, frywolitkowych i szydełkowych wspaniałości ....... oglądam, podziwiam ale sporadycznie komentarze zostawiam.


2 komentarze:

  1. Danusiu, podziwiam jak świetnie wykorzystujesz actionowe papiery i jak fajnie je łączysz z innymi elementami.
    Świetny pomysł na wykorzystanie tych tekturek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nie zaglądałam do Actiona, ale muszę się wybrać i coś nabyć, bo tam ciekawe rzeczy są. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(