,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 9 lipca 2021

Lipcowy misz-masz ......

 ,,Człowiek chce, życie mówi NIE,,

Od tygodnia tkwię w zawieszeniu, prawie nic nie robię a jak się czegoś chwycę to ..... idzie mi to w tempie ślimaczym :) No cóż, sytuacja nieciekawa (w poprzednim poście w tym temacie pomarudziłam). Kilka prac zaczętych ..... muszę je koniecznie dokończyć bo UFO-kami zostaną (a szkoda by było).

Jedynie notatnik do kompletu z albumem skończony. Tu akurat ,,robota paliła się w rękach,,. Zapięcie ,,dla zapominalskich,, na kanale Magic Place znajdziemy :)

Zaczęty jest drugi album wg tego tutorialu ..... papiery oczywiście z Actiona a okładka tapetą oklejona.


Jeszcze trochę trzeba nad nim popracować, ponaprawiać to i owo, ozdobić ale bez przesady.
Tutaj za krótki papier przycięłam więc ,,dosztukowałam,, pasek, na górę klapkę przykleiłam ..... 


Strony skromne .... na razie skromne :)


Drugi album (mały) do poprawy. Pierwotnie miał być klaserem na wykrojniki ale ...... no właśnie, wyskoczyło ,,ale,,. Gdyby ktoś chciał sobie zrobić klaser na wykrojniki to zapraszam na Grupę ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, (live Marty zapisany). Oderwałam kieszonki, teraz będę czarować by zakryć zepsuty papier.


Wykrojniki przy okazji uporządkowałam (dalej są w segregatorach ale ułożone na magnesach).




To zalążek nowego projektu ..... chęć wykorzystania tych tekturek po wykrojnikach wyjątkowo silna. A kiedy szafa na eliksiry? Powoli, szafa nie ucieknie ...... :)


,,Człowiek baaardzo chce a życie mówi NIE,,

Ten post jest dzisiaj wymęczony - w lewej ręce wiatraczek bo staruszek mi się przegrzewa, prawa samotnie w klawiaturę stukała :)  

Przyjemnego, chłodniejszego weekendu całego :)


9 komentarzy:

  1. Piękne prace! Klaser na wykrojniki jeszcze zrobisz, sama forma idealna jest do wklejenia zdjęć.
    Ja nie mam maszynki, czekam co Marta wymyśli na stemple😉
    Pozdrawiam i życzę normalnych temperatur 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ewa, klasera raczej nie zrobię bo moje wykrojniki mają swoje ,,lokum,, (stemple też) ale mały album owszem :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje albumy Danusiu. Bardzo mi się w nich podoba to, że tak potrafisz wykorzystać pięknie każdy przydaś "nieprzydasiowy" :))) czyli upcyklingowy. Kiedy sklepy Action pojawia się na wschodzie - nie mogę się doczekać:))) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Recykling/upcykling towarzyszy mi od dawna ... przeróbki, wykorzystanie tego co do wyrzucenia. Teraz trochę mniej ale zdarza mi się. Do Actiona mam daleko, zatowarowana jestem, czasem robię sobie wycieczkę po kleje, papiery bazowe i ... przy okazji coś tam :)
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  3. Świetne prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, jestem ogromnie ciekawa co powstanie z tych tekturek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, sama jeszcze nie wiem jaki będzie produkt końcowy ..... jestem w trakcie ozdabiania :)
      Serdeczności ...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(