,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 18 września 2021

Kartka ślubna (w pudełku) ......

 Postaw na cierpliwość ...... ,,i trawa kiedyś zamieni się w mleko,,.

(z internetu cytat)

Weselny kołocz dostałam (taka tradycja u nas) więc na szybko kartkę w pudełku zrobiłam (+ podziękowalny prezent za pyszny kołocz).










Pomieszane dwie kolekcje - jedną wygrałam, drugiej resztki miałam. Pierwotnie chciałam zrobić mały album harmonijkowy na zdjęcia ale niezbyt mi ,,pasował,, więc z tego co po albumie zostało (+ resztki starej kolekcji) powstała kartka w pudełku. Album dokończyłam, będzie prezentem na rocznicę ślubu. Niestety mój stary laptop ,,się zbuntował i nie mogę zdjęć z aparatu zrzucić. Ozdobioną okładkę w niedalekiej przyszłości pokażę.




Przyjemnego weekendu całego .......


Na koniec takie tam przemyślenia ......
Czy można ,,udławić,, się nadmiarem czegoś?
Nadmiarem odpowiedzialności, nadmiarem obowiązków, nadmiarem pracy sobie narzuconej, nadmiarem ,,wolności,, ...... czy nadmiarem czegokolwiek tak w ogóle i szczególe???
Można się udławić a można też spokojnie przełknąć ... to zależy od nas samych jak do tego czy owego podchodzimy.

4 komentarze:

  1. Ciekawa tradycja, nie znałam jej. Pięknie się odwdzięczyłaś za kołocz, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Nie wiem czy poza Śląskiem jest taki zwyczaj. Do kartki komplet ręczników ......

      Usuń
  2. Piękne prezenty zrobiłaś
    Spokojnego tygodnia Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Tobie również spokojnego i twórczego tygodnia życzę :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(