,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 28 września 2021

Mini album z jednego arkusza papieru .......


....... z jednego arkusza 30x30cm (12x12").
Łatwa, przyjemna forma dla początkujących. Można rzucić się na głęboką wodę i robić od razu  wypasiony album ale ćwiczenie na małych formach minimalizuje popełnianie błędów w przyszłości. 
Polubiłam te małe formy :) Będę się nimi bawiła aż mi się znudzą. Pojedynczych papierów ci u mnie dostatek więc jakiś czas mam co robić. 
To maleństwo dostosowane do ,,transportu,, ATC, jest miejsce na skreślenie kilku słów (liścik), są pozytywne myśli i miejsce na zapiski.














Zajawka kolejnego małego albumu .....



Dla chętnych na zabawę z małymi formami .....







5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny album, spodobał mi się pomysł z okienkiem i "mleczną szybką", pewnie kiedyś wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te małe formy w Twoim wykonaniu, Danusiu. Tyle fajnych rozwiązań i świetnie łączysz papiery.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu cudnie wychodzą te maleństwa, ten bardzo fajny, malutki a ile może pomiescić pozytywnych myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy maluch i pełny optymizmu :) nie sposób się nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona! Praca wspaniała pod każdym względem!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(