,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 1 października 2021

Mini album ,,muzyczny,, .......

Po raz kolejny skorzystałam z pomysłu Pinkstrawberryz (film na dole posta). Tym razem zmieniłam wymiary (nie 6x6" ale 8x8"). Wykorzystałam pozostałości po ,,muzycznym,, albumie (jeszcze trochę resztek mi zostało na jakieś maleństwo). Tak jak we ,,fioletowym,, pozytywniku i tutaj z tyłu przyklejony portfelik.
Albumik zamiast kartki ... trochę więcej roboty ale chyba warto było :)














Mam nadzieje, że solenizantka będzie zadowolona :)

Dla chętnych tutorial jak bigować, nacinać i zginać kartki by powstał mały albumik.



Przyjemnego, twórczego weekendu ........


4 komentarze:

  1. Albumik jest przepiękny Danusiu. Taki fajny ma klimat - lubię taki bardzo:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik Danusiu przepiękny i fatastyczny pomysł na prezencik zamiast kartki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny - niemal słychać tę muzykę, która jest jego motywem przewodnim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowałaś mnie swoim kolejnym mini albumikiem !Jest piękny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(