,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 3 października 2021

Mini album tematyczny na karty ATC .......

Temat - Halloween :) 
Ostatnio zachwycam się radością tworzenia kilku Dziewczyn ,,kradnąc,, im pomysły. Ich pomysły a moje wykonanie ,,po swojemu,, :) Najczęściej goszczę u PinkstrawberryzJak zobaczyłam u niej ten mini album to ...... musiałam zrobić coś takiego. Wcześniej wpadła mi w ręce koperta z zeszłorocznymi przydasiami (dostałam trochę drobiazgów razem z halloweenowymi kartami ATC) więc je wykorzystałam robiąc mały album na ATC. Jest tu też trochę moich halloweenowych przydasi i karty z zestawu papierów Prima Thirty-One Journaling Notecards (nie doczytałam, że mają tylko 7,5x10cm) :)



















Do tego maleństwa jeszcze odpowiednie pudełko dorobię ...... 



No i tutorial na takowy mini album .......




Miłej, słonecznej niedzieli, przyjemnego tworzenia :)


 


3 komentarze:

  1. Danusiu, wspaniała praca. Znowu znalazłam w niej klimat, który uwielbiam. Popatrzę jeszcze:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są Twoje prace! To "po twojemu" sprawia, że są one lepsze od oryginału🤩
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(