,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 29 grudnia 2020

Album ,,muzyczny,, ..........

 Kończyłam na szybko (dlatego mało stron), zdjęcia robiłam na szybko bo trzeba było zapakować i przekazać ...... to jest tak kiedy czeka się z robotą na ostatnią chwilę.















Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie ......




8 komentarzy:

  1. Piękny jest ten album, bardzo tematyczny i dopracowany kolorystycznie, na pewno bedzie sie podobał :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i cudny album. Szczęśliwego Nowego Roku Danusiu!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny!
    Szczęśliwego Nowego Roku, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, papierki lexi poznaję, lubię tą kolekcję :)pięknie wyszedł albumik, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita w tych albumach! Wszystkiego dobrego w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za Wasze życzenia :)

    Wszystkiego co Dobre Wam życzę w całym 2021 roku ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa przyjemność podziwiać Twoje cudeńko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(