,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 stycznia 2021

Niby nowe a jakby stare .......

 ...... bo to tylko zmiana cyferki w liczbie 2020 na 2021 ale ..... trzeba mieć nadzieję, że jednak nowe i będzie inaczej, będzie lepiej, będzie normalnie. No i nie można się poddawać co w moim przypadku bardzo wskazane :)

Żadnych podsumowań tego co w tamtym roku było ... skończył się, niech odejdzie w niepamięć. Mogę tylko powiedzieć, że na początku tamtego roku byłam pełna entuzjazmu, pełna pomysłów i chęci do ich realizowania. Gdzieś w połowie roku zrezygnowałam z wyzwań, przystopowałam w robocie. Sporadyczne ,,podrygi konającej ostrygi,, jeszcze były ale ..... pod koniec roku powiedziałam ,,pas,,. Przyczyniła się do tego nie tylko sytuacja w kraju ale i choroba w rodzinie (niestety lepiej już nie będzie). Jestem zmęczona pokonywaniem przeszkód ale ...... nie można się poddać na ,,amen,, dlatego postaram się w miarę możliwości uciekać w twórczy świat, świat w którym czuję się wspaniale.

Choć w końcówce roku chciałam ,,rzucić,, to co lubiłam robić, dzisiaj zmieniłam zdanie. Mały drobiazg okazał się silnym bodźcem do ,,wzięcia się w garść,,. O tym jeszcze dzisiaj napiszę :)


Wszystkiego co Dobre Wam życzę ..... 

Dosiego Roku! 

Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie!


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w tym nowym roku Danusiu, zdrowia jak najwięcej!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks :) Ktoś powiedział ,,Zdrowia życzę a o resztę musicie postarać się sami,, ..... Tobie też zdrowia życzę, uważaj na siebie :)

      Usuń
  2. Wszelkiej pomyślności Danusiu, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Rok i dużo zdrowia. Niech Cię wena twórcza nie
    opuszcza i nadal niech Ci się chce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(